Thursday, January 22, 2009

Kedudkan murid terkini

Hari ini ada dua kumpulan yang melawat sekolah, dari Universiti Islam Yala, Thailand dan juga seorang usahawan pendidikan dari Dubai bersama kawannya. InsyaAllah daripada lawatan seperti ini akan merapatkan lagi hubungan serta dapat berbincang dan bertukar pendapat dala usaha melahirkan misi kita.
Murid disekolah pula telah memulakan latihan sukan dan InsyaAllah tahun ini kita akan menyertai MSSD dalam bolasepak, bola jaring, bola keranjang, ping pong, golf dan catur. Semoga murid Al Amin akan menyertai pertandingan dengan penuh semangat serta meningkatkan prestasi tahun lepas dan menunjukkan semangat kesukanan dan akhlak Islamiah dalam pertandingan yang akan di adakan sama ada di peringkat sekolah atau peringkat MSSD.
Kelab kelas tingkatan 1, 3 dan 5 telah dirasmikan. Malah murid tingkatan 3 telah ada program Sabtu lepas.
Kedudukan murid terkini:
Tingkatan 1 - 135
Tingkatan 2 - 125
Tingkatan 3 - 139
Tingkatan 4 - 112
Tingkatan 5 - 106
Kini buat pertama kalinya murid Al Amin telah melebihi 600 orang. Ini akan terus menambahkan cabaran pada pihak sekolah dalam usaha membentuk pelajar soleh wa musleh. Sama-samalah kita doakan semoga Allah akan terus memberi keberkatan serta memudahkan kita dalam melaksanakan tanggungjawab di Al Amin.

1 comment:

  1. pergh......!!
    600 lbh tu..
    xpernah terpikir pun bdak2 alamin bole sampai ke jumlah tu..
    mantop!!

    ReplyDelete